ביטול עסקה ומדיניות השבת מוצרים

ביטול עסקה ומדיניות השבת מוצרים

ביטול עסקה ומדיניות השבת מוצרים

להלן תפורט מדיניות ביטול העסקה לעסקאות לרכישת טובין שבוצעו באמצעות אתר אלוף המזרונים” (“האתר“) או בטלפון (“עסקת מכר מרחוק“) מול חברת ר.ררהיט לכל בעמ (“החברה“). מדיניות זו כפופה לתקנון החברה המפורטת בכתובת [https://alufmizranim.co.il]. בכל סתירה בין ההוראות שלהלן לבין הוראות התקנוןתגברנה הוראות התקנון.
  1. ביטול עסקת מכר מרחוק – באתר או בטלפון
    1. הצרכן רשאי לבטל עסקת מכר מרחוק אך ורק בהתאם לאמור בחוק הגנת הצרכןסעיף ‎1 זה מפרט בתמצית את כללי ההחזרות והביטוליםאשר כפופים להוראות חוק הגנת הצרכןבכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה בין האמור בסעיף זה להלן לבין הוראות חוק הגנת הצרכןתגברנה הוראת חוק הגנת הצרכן.
    2. אופן ביטול עסקה
ביטול עסקה ייעשה באמצעות משלוח הודעת ביטול באחת הדרכים הבאות (“הודעת הביטול“):
      1. בדואר רשום לכתובת חרושת רמתהשרוןמיקוד: 4702511;
  1. בדואל לכתובתshay.mizranim@gmail.com ;
      1. פנייה ישירה לשירות הלקוחות של האתר באמצעות לחיצה על כפתור שליחת הודעה בוואטסאפ“;
      2. פנייה ישירה לשירות הלקוחות בימים ראשון עד חמישי בין השעות 9:00-17:00 בטלפון ובאמצעות הודעת WhatsApp, בטלפון מספר052-5921109.
    1. מועדים ותנאי ביטול עסקת מכר מרחוק
      1. כל צרכן רשאי לבטל עסקהמכל סיבה שהיאעד ארבעה עשר ימים ממועד קבלת הטוביןאו מיום קבלת מסמך סיכום העסקההמכיל את הפרטים המנויים בסעיף 14ג(בלחוק הגנת הצרכן (לפי המאוחר מבניהם). מובהר כי הוראות סעיף זה לא יחולו על עסקאות הזמנה מיוחדת.
      2. מועדים ותנאים לביטול עסקה – עבור צרכן שהוא אדם עם מוגבלותאזרח ותיק או עולה חדש:
בסעיף ‎1.3(ב) זה:
אדם עם מוגבלות” – כהגדרתו בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלותהתשנח-1998;
אזרח ותיק” – מי שמלאו לו 65 שנים;
עולה חדש” – מי שטרם חלפו חמש שנים מיום שניתנה לו תעודה עולה או תעודת זכאות כעולה ממשרד העלייה והקליטה.
        1. צרכן שהוא אדם עם מוגבלותאזרח ותיק או עולה חדשרשאי לבטל עסקה בתוך ארבעה חודשים מיום ביצועהמיום קבלת הטובין נשוא העסקה או מיום קבלת מסמך סיכום העסקה המכיל את הפרטים המנויים בסעיף 14ג(בלחוק הגנת הצרכןלפי המאוחרובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין נציגי האתר לצרכן שהוא אדם עם מוגבלותאזרח ותיק או עולה חדשובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
        2. ביקש צרכן שהוא אדם עם מוגבלותאזרח ותיק או עולה חדש לבטל עסקהרשאים נציגי האתר לדרוש ממנו להציג לפניהם תעודה המוכיחה שהוא אדם עם מוגבלותאזרח ותיק או עולה חדשבהתאם לדרישה כאמורהצרכן יציג לפני נציגי החברה את אחד מהמסמכים המנויים בסעיף 14ג1(דלחוק הגנת הצרכןלפי הענייןאו יספק להם עותק שלולרבות באמצעות תקשורת אלקטרונית או פקסימיליה.
        3. הוראות סעיף ‎(ב)‎1.3(ב) זה לא יחולו על עסקאות הזמנה מיוחדת.
    1. תוצאות ביטול עסקה
      1. ביטול עקב פגם או אי התאמה
        1. במידה וביטל צרכן עסקת מכר מרחוק לפי סעיפים ‏‎1.3(א) או ‏‎1.3(ב) לעיל עקב פגם בטובין שרכשאו עקב אי התאמה בין הטובין שרכש לבין הפרטים שנמסרו לו לפי סעיפים 14א(או-(באו 14ג(או-(בלחוק הגנת הצרכןאו עקב אי אספקת הטובין במועד שנקבעיחולו ההוראות להלן:
        2. החברה תחזיר לצרכן בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטולאת אותו חלק ממחיר העסקה ששולם עלידי הצרכןתבטל את חיובו של הצרכן בשל העסקה ותמסור לו עותק מההודעה בדבר ביטול החיוב כאמור ולא תגבה מהצרכן דמי ביטול כלשהם.
        3. במידה והצרכן קיבל את הטובין שרכשהוא יעמידו לרשות החברה במקום שבו נמסרו לו הטובין ויודיע על כך לחברהוהוא הדין לגבי טובין כלשהם שקיבל הצרכן בעקבות ביצוע העסקהלרבות מתנות למיניהן.
      2. ביטול שאינו עקב פגם או אי התאמה
        1. במידה וביטל צרכן עסקה לפי סעיפים ‎1.3(א) או ‏‎1.3(ב) לעילשלא מהטעמים המנויים בסעיף ‎1.4(א) לעיל (פגםאי התאמה או אי מסירה במועד), יחולו ההוראות להלן:
        2. החברה תחזיר לצרכןבתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטולאת אותו חלק ממחיר העסקה ששולם עלידי הצרכןכשחיובו של הצרכן בשל העסקה יבוטל ויימסר לו עותק מההודעה בדבר ביטול החיוב כאמורלא ייגבו סכומי כסף כלשהם נוספים מהצרכןזולת דמי ביטול (ככל שהחברה תחליט לגבותבשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר הטובין שרכשאו 100 שקלים חדשיםלפי הנמוך מבניהם.
בסעיף זה, “דמי ביטול” – לרבות הוצאות או התחייבות בשל משלוחאריזה או כל הוצאה או התחייבות אחרתשלטענת החברה הוצאו עלידה או שהיא התחייבה בהן בשל ההתקשרות בעסקהאו בשל ביטולה.
      1. במידה והצרכן קיבל את הטובין שרכשעליו להחזירם לחברה במקום עסקהוהוא הדין לגבי טובין כלשהם שקיבל המשתמש בעקבות ביצוע העסקה.
      2. במידה והתקין נציג מטעם החברה טובין בבית הצרכן לצורך מתן שירות לפי העסקההחברה תהיה רשאית לגבות מהצרכן תשלום בשל הוצאות ההתקנהבסכום שלא יעלה על 100 שח.
      3. החברה ממליצה כי הטובין יוחזרו באריזתם המקורית וללא פגיעה ו/או פגם מכל מין וסוג שהואאין בהוראות סעיפים ‎1.4(א) או ‎1.4(ב) לעיל כדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה מהצרכן במקרה שערכם של הטובין שהחזיר לחברה פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשותו.
    1. ביטול עסקה על ידי החברה
    2. החברה תהא רשאית לבטל עסקהכולה או מקצתהכאשר הסיבות אינן בשליטתהכגוןכוח עליוןמצבי חירוםמלחמותמבצעים צבאים או מצבי מתיחות ביטחוניתפגיעה בנתיבי הובלהמגפותמזג אווירשביתה אצל הספקיםמחסור חריף ובלתי צפוי בכוח אדם ו/או חומרי גלםובמקרים בהם התמורה עבור העסקה לא שולמה במלואה או מקום בו הצרכן ביצע מעשה בלתי חוקי ו/או עבר על הוראות הדיןהודעה על ביטול העסקה תימסר ללקוח תוך 10 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה.
    3. מובהר כי במקרה של ביטול עסקה לפי סעיף ‎1.1 בטרם המוצר סופקיחויב הצרכן בתשלום דמי ביטול.

חיפוש מוצרים:

סנן לפי צבע