תקנון – ״אלוף מזרונים״

תקנון – “אלוף המזרונים“‬

תאריך עדכון: 10.07.24

  1. כללי
    1. התנאים המפורטים להלן מהווים חלק בלתי נפרד מחוזה המכר שנערך בין הלקוח ובין ר.ררהיט לכל בעמ ח.פ514549229 (“החברה“). ‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬
    2. בעת רכישה דרך חנות החברה הממוקמת ברחוב חרושת רמתהשרון (“החנות“), או אתר החברה בכתובת https://alufmizranim.co.il/ (“האתר“) מקבל על עצמו המשתמש את הוראות תקנון זה (“התקנון“) ולפיכךלא תהיה לו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלשהיא נגד החנות בקשר עם הוראות התקנון.
    3. הוראות התקנון באות להוסיף ולא לגרוע מהוראות תנאי השימוש באתר המפורטות בכתובת [https://alufmizranim.co.il/], וכן כפוף להוראות מדיניות הפרטיות בכתובת https://alufmizranim.co.il/.
    4. בכל מקום בו נכתב חנות“, הכוונה גם לאתר“, ולהיפךאלא אם צוין בפירוש אחרת.
    5. תקנון זה נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד והוא מיועד לגברים ונשים כאחד.
  1. מידות
מטבע הדבריםבתהליך הייצור עשויות להיות סטיות במידות המוצר בפועל וסטיה של עד 5% במידות המוצר לא תחשב כי איהתאמההסטייה תיכן במוצרי בהזמנה מקטלוג והן בהזמנה של מוצר על פי עיצוב ודרישות או מידות מיוחדות לבקשת הצרכן (“הזמנה מיוחדת“).
  1. מחירים
    1. המחירים המוצגים בחנות ובאתר (לרבות תעריפי ההובלה), מתעדכנים מעת לעתבכפוף לשיקול דעתה של החברה.
    2. החברה רשאית לעדכן את מחירי המוצרים וכן את תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמתהמחיר הקובע של מוצר יהא המחיר שצוין במועד ביצוע ההזמנה.
    3. החברה מפרסמת בחנות ו/או באתרמעת לעתמבצעים ו/או הטבות ללקוחותיההחברה רשאית לעדכן מבצעים ו/או הטבות כאמור או להפסיקםבהתאם לשיקול דעתה של החברה.
    4. המחירים כוללים מס ערך מוסףאלא אם צוין אחרת ובמפורשלמען הסר ספקאלא אם צוין אחרת ובמפורשהמחירים הנקובים באתר אינם כוללים דמי משלוח.
    5. החברההחנות ו/או האתר אינם מתחייבים שהמחירים של המוצרים המפורסמים בהם הם המחירים הזולים ביותר.
  1. תשלום
    1. בגין תשלום בכרטיס אשראי לא ייגבו עמלות מטעם העוסקלמעט העמלות שנקבעו בהתאם לתנאי הכרטיס שנקבעו אל מול חברת האשראי.
    2. תשלום בהמחאות יתאפשר בחנות בלבד ובתנאים הבאים:
      1. בגין תשלום באמצעות המחאה לפירעון מיידי (“שיק מזומן“), לא ייגבו עמלות מטעם העוסק.
      2. בגין תשלום באמצעות המחאה לפירעון מיידי (“שיק דחוי“) – תגבה עמלה של 5% מערך ההזמנה.
מובהר כי תשלום באמצעות המחאות מותנה בהצגת תעודת הזהות של מבצע ההזמנה ובבדיקה מול חברת ERN. לא תתקבל המחאה ממי שאינו בעל ההמחאה.
  1. ביצוע הזמנות והובלה
    1. במידה והסתבר לאחר ביצוע ההזמנה כי מוצר שהוזמן לא נמצא במלאיהחברה תעדכן את הלקוח בטלפון ותציע לו מוצר חלופי או זיכויבהתאם לבחירתו של הלקוחעלות ההובלה ו/או הרכבת המוצריםתשולם במועד ביצוע ההזמנה.
    2. אספקת המוצרים ו/או הרכבתם תתבצע עד 45ימים ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה.
יום עסקים” – ימים ראשון עד חמישילא כולל ימי שישי ושבת, ערבי חג וחול המועד.
    1. אספקת מוצרים שהתשלום בגינם נעשה באמצעות שיקים תיעשה אך ורק לאחר בדיקה כי השיקים תקינים באמצעות חברת ERN. לעניין זה יובהר כי אספקת מוצרים שהתשלום בגינן נעשו באמצעות שיק מזומן תיעשה לאחר פירעון השיק.
    2. בגין אספקה ליישובים הממוקמים בחבל איילותתיגבה תוספת תשלום וזאת בנוסף לעלות ההובלה הרגילה של ההזמנה.
    3. אספקת מוצרים באזורים המוגבלים להובלה מכל סיבה שהיא (לרבות מסיבות ביטחוניות), תיעשה למקום סמוך עליו יתואם מראש עם הלקוח בעת ביצוע ההזמנהבמידת הצורךיחויב הלקוח בתשלום נוסף על ההובלה בנסיבות מיוחדות כאמור.
    4. במקרה של עיכובים בביצוע ההזמנה אצל החברה ו/או אצל ספקי החברה (“הספקים“) בשל סיבות שאינן בשליטת החברהלרבות מחסור בחומרי גלםעיכוב בזמני אספקה הנובעים מעומס בנמליםשביתההשבתהמלחמהמחסור בלתי צפוי בכוח אדםאירועי כוח עליון למיניהם וכיוביוארך זמן ההספקה בהתאםתוך עדכון הלקוח.
    5. יודגשהחברה אינה מבצעת הובלה של מוצרי חיסולתצוגה או עודפים או מוצרים במבצע אחר כלשהו.
    6. מחירי ההובלה ו/או הרכבת המוצריםתקפים עד קומה שנייהעל כל קומה נוספת (החל מקומה שלישית) (“קומה גבוהה“) יגבה סכום של 50 ₪ נוספים: (i)לכל קומה ו-(ii) לכל פריטקרי – הובלה של ספה והדום לקומה רביעית תהיה בתוספת 200 שחהתוספת לא תיגבה במקרים בהם קיימת מעלית בכתובת המשלוח וניתן היה לשנע את המוצר/ים באמצעותה לקומה הגבוההכל הובלה אחרת לקומה גבוהה שתיעשה שלא באמצעות מעלית (למשלמנוף או חבלים חיצוניים), תשולם עלידי הלקוח ותהא באחריותו הבלעדיתבאחריות הלקוח לבדוק מראש כי ניתן להוביל את המוצר באמצעות המדרגות ו/או המעליתככל שלא תבוצע אספקה של המוצר במועד מסויםבשל צורך במנוףהלקוח יחויב פעם נוספת בגין ההובלה.
    7. ללקוחות החנות ו/או האתר עומדת האפשרות לבצע באופן עצמאי הובלה ו/או הרכבה של מרבית המוצרים הנמכרים בחנות (בכפוף למגבלות האחריות המפורטות בסעיף ‎9.5 שלהלן).
    8. פינוי רהיטים מבית הלקוח יהיה כרוך בתשלום ויעשה בכפוף לתיאום מראש עם המובילבכפוף להוראות כל דין.
    9. החברה תהיה רשאית לעכב משלוחים במקרה בו הלקוח אינו עומד בתשלומיו עפי תנאי ההזמנה או כל חוזה אחר בין הצדדיםאו במקרה בו מתעורר חשש סביר בדבר יכולת הפירעון של הלקוח עד אשר ישולם הסכום במלואואו עד למתן בטחונות להנחת דעתה של החברה.
  1. שירות לקוחות
שירות הלקוחות של החברה זמין בימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-17:00 בטלפון ובאמצעות הודעת WhatsApp, בטלפון מספר052-5921109.
  1. ביטול עסקה ומדיניות השבת מוצרים
    1. ביטול עסקה שנערכה בחנות
      1. הצרכן יכול לבטל עסקה תוך 14 יום ממועד קבלת המוצר שרכש בחנות שמחירו עולה על 50 שחבכפוף לכך שאין מדובר: (אבמוצר שיוצר בהזמנה מיוחדת (במוצר שהורכב בבית הלקוחאו (גמוצר שחובר לחשמלבמקרים כאמוראין הלקוח זכאי לבטל את העסקה.
      2. זכות הביטול מותנית בכך שהלקוח יחזיר את הטובין לחנותעל חשבונו.
      3. על החזרת מוצר לצורך ביטול עסקהיחולו התנאים הבאים:
  1. המוצר יוחזר באריזתו המקורית בלבד;
  2. על הלקוח להציג הוכחה קנייה של המוצר;
  3. לא נעשה שימוש במוצר והוא לא נפגםיובהר כי לחברה שיקול הדעת הבלעדי בנוגע למצבו של המוצר המוחזר.
      1. החזר כספי יבוצע עלידי החברה במועד ביטול העסקהככל שניתן א ו במועד הקרוב ביותר לכך ולא מאוחר מ-7 ימי עסקיםההחזר יבוצע באותו אופן בו בוצע התשלוםכקבוע בתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשעא-2010. הלקוח יישא בדמי ביטול בשיעור 5% ממחיר המוצר או 100 שח – הנמוך מבניהםשיקוזזו מההחזר הכספי.
      2. אין באמור לעיל כדי לגרוע מזכויותיו של הלקוח במקרה של מוצר פגום או במקרה של איהתאמהבהתאם לחוק הגנת הצרכןתשמא-1981.
    1. ביטול עסקת מכר מרחוק – באתר או בטלפון
      1. הצרכן רשאי לבטל עסקה לרכישת טובין ו/או שירותים שביצע באמצעות האתר ו/או בטלפון (“עסקת מכר מרחוק“) אך ורק בהתאם לאמור בחוק הגנת הצרכןסעיף ‎7.2 זה מפרט בתמצית את כללי ההחזרות והביטוליםאשר כפופים להוראות חוק הגנת הצרכןבכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה בין האמור בסעיף ‏‎7.2 זה להלן לבין הוראות חוק הגנת הצרכןתגברנה הוראת חוק הגנת הצרכן.
      2. אופן ביטול עסקה:
ביטול עסקה ייעשה באמצעות משלוח הודעת ביטול באחת הדרכים הבאות (“הודעת הביטול“):
  1. בדואר רשום לכתובת חרושת רמתהשרוןמיקוד: 4702511;
  2. בדואל לכתובתshay.mizranim@gmail.com ;
  3. פנייה ישירה לשירות הלקוחות של האתר באמצעות לחיצה על כפתור שליחת הודעה בוואטסאפ“;
  4. פנייה ישירה לשירות הלקוחות של האתר במוקד הטלפוני כמפורט בסעיף ‎6 שלעיל.
      1. מועדים ותנאי ביטול עסקת מכר מרחוק – כללי:
כל צרכן רשאי לבטל עסקהמכל סיבה שהיאעד ארבעה עשר ימים ממועד קבלת הטוביןאו מיום קבלת מסמך סיכום העסקההמכיל את הפרטים המנויים בסעיף 14ג(בלחוק הגנת הצרכן (לפי המאוחר מבניהם).
      1. מובהר כי הוראות סעיף ‎7.2 זה לא יחולו על עסקאות הזמנה מיוחדת.
      2. מועדים ותנאים לביטול עסקה – עבור צרכן שהוא אדם עם מוגבלותאזרח ותיק או עולה חדש
בסעיף ‎7.2.5 זה:
אדם עם מוגבלות” – כהגדרתו בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלותהתשנח-1998;
אזרח ותיק” – מי שמלאו לו 65 שנים;
עולה חדש” – מי שטרם חלפו חמש שנים מיום שניתנה לו תעודה עולה או תעודת זכאות כעולה ממשרד העלייה והקליטה.
  1. צרכן שהוא אדם עם מוגבלותאזרח ותיק או עולה חדשרשאי לבטל עסקה בתוך ארבעה חודשים מיום ביצועהמיום קבלת הטובין נשוא העסקה או מיום קבלת מסמך סיכום העסקה המכיל את הפרטים המנויים בסעיף 14ג(בלחוק הגנת הצרכןלפי המאוחרובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין נציגי האתר לצרכן שהוא אדם עם מוגבלותאזרח ותיק או עולה חדשובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
  2. ביקש צרכן שהוא אדם עם מוגבלותאזרח ותיק או עולה חדש לבטל עסקהרשאים נציגי האתר לדרוש ממנו להציג לפניהם תעודה המוכיחה שהוא אדם עם מוגבלותאזרח ותיק או עולה חדשבהתאם לדרישה כאמורהצרכן יציג לפני נציגי החברה את אחד מהמסמכים המנויים בסעיף 14ג1(דלחוק הגנת הצרכןלפי הענייןאו יספק להם עותק שלולרבות באמצעות תקשורת אלקטרונית או פקסימיליה.
  3. הוראות סעיף ‎7.2.5 זה לא יחולו על עסקאות הזמנה מיוחדת.
      1. תוצאות ביטול עסקה
  1. ביטול עקב פגם או אי התאמה
במידה וביטל צרכן עסקת מכר מרחוק לפי סעיפים ‏‎7.2.3 או ‏‎7.2.5 לעיל עקב פגם בטובין שרכשאו עקב אי התאמה בין הטובין שרכש לבין הפרטים שנמסרו לו לפי סעיפים 14א(או-(באו 14ג(או-(בלחוק הגנת הצרכןאו עקב אי אספקת הטובין במועד שנקבעיחולו ההוראות להלן:
  1. החברה תחזיר לצרכן בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטולאת אותו חלק ממחיר העסקה ששולם עלידי הצרכןתבטל את חיובו של הצרכן בשל העסקה ותמסור לו עותק מההודעה בדבר ביטול החיוב כאמור ולא תגבה מהצרכן דמי ביטול כלשהם.
  2. במידה והצרכן קיבל את הטובין שרכשהוא יעמידו לרשות החברה במקום שבו נמסרו לו הטובין ויודיע על כך לחברהוהוא הדין לגבי טובין כלשהם שקיבל הצרכן בעקבות ביצוע העסקהלרבות מתנות למיניהן.
  1. ביטול שאינו עקב פגם או אי התאמה
במידה וביטל צרכן עסקה לפי סעיפים ‏‎7.2.3 או ‏‎7.2.5 לעילשלא מהטעמים המנויים בסעיף ‎7.2.6.א לעיל (פגםאי התאמה או אי מסירה במועד), יחולו ההוראות להלן:
  1. החברה תחזיר לצרכןבתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטולאת אותו חלק ממחיר העסקה ששולם עלידי הצרכןכשחיובו של הצרכן בשל העסקה יבוטל ויימסר לו עותק מההודעה בדבר ביטול החיוב כאמורלא ייגבו סכומי כסף כלשהם נוספים מהצרכןזולת דמי ביטול (ככל שהחברה תחליט לגבותבשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר הטובין שרכשאו 100 שקלים חדשיםלפי הנמוך מבניהם.
בסעיף זה, “דמי ביטול” – לרבות הוצאות או התחייבות בשל משלוחאריזה או כל הוצאה או התחייבות אחרתשלטענת החברה הוצאו עלידה או שהיא התחייבה בהן בשל ההתקשרות בעסקהאו בשל ביטולה.
  1. במידה והצרכן קיבל את הטובין שרכשעליו להחזירם לחברה במקום עסקהוהוא הדין לגבי טובין כלשהם שקיבל המשתמש בעקבות ביצוע העסקה.
  1. במידה והתקין נציג מטעם החברה טובין בבית הצרכן לצורך מתן שירות לפי העסקההחברה תהיה רשאית לגבות מהצרכן תשלום בשל הוצאות ההתקנהבסכום שלא יעלה על 100 שח.
  2. החברה ממליצה כי הטובין יוחזרו באריזתם המקורית וללא פגיעה ו/או פגם מכל מין וסוג שהואאין בהוראות סעיפים ‎7.2.6.א או ‎7.2.6.ב לעיל כדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה מהצרכן במקרה שערכם של הטובין שהחזיר לחברה פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשותו.
    1. ביטול עסקה על ידי החברה
החברה תהא רשאית לבטל עסקהכולה או מקצתהכאשר הסיבות אינן בשליטתהכגון כוח עליוןמצבי חירוםמלחמותמבצעים צבאים או מצבי מתיחות ביטחוניתפגיעה בנתיבי הובלהמגפותמזג אווירשביתה אצל הספקיםמחסור חריף ובלתי צפוי בכוח אדם ו/או חומרי גלםובמקרים בהם התמורה עבור העסקה לא שולמה במלואה או מקום בו הצרכן ביצע מעשה בלתי חוקי ו/או עבר על הוראות הדיןהודעה על ביטול העסקה תימסר ללקוח תוך 10 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה.
    1. מובהר כי במקרה של ביטול עסקה לפי סעיפים ‎7.1 ו-‎7.2 בטרם המוצר סופקיחויב הצרכן בתשלום דמי ביטול.
  1. מבצעים
החברה מפרסמת בחנות ו/או באתרמעת לעתמבצעים ו/או הטבות ללקוחותיההחברה רשאית לעדכן מבצעים ו/או הטבות כאמור או להפסיקםבהתאם לשיקול דעתה של החברה.
  1. אחריות
    1. אחריות על המוצרים שנמכרים בחנות ו/או באתר תחול בהתאם לתעודת האחריות
      המסופקת עם קבלת המוצר בלבדמובהר כי האחריות למוצרים מוטלת על הגורם החתום על תעודת אחריות ביחס למוצר הרלבנטיבלבד.
    2. החברה אינה מעניקה אחריות על מוצרי חיסולתצוגה ועודפים.
    3. אחריות החברה מוגבלת לאספקת המוצרים כפי שהוזמנו ו/או מוצרים חלופייםבכפוף לתיאום עם הלקוח ובכפוף להוראות תקנון זה.
    4. על הלקוח לבדוק את המוצר בעת קבלתו ולדווח לחברה על כל פגם ו/או אי התאמה של המוצר שסופק בתוך פרק זמן שלא יעלה על 14 יום ממועד האספקה.
    5. החברה לא תהיה אחראית על מוצרים שהלקוח הוביל ו/או הרכיב בעצמו לאחר הוצאתם משטח החנות.
    6. החברה לא תהיה אחראית להתאמת מוצר לייעודו ו/או להתאמתם וטיבם של מפרטים שקיבלה מהיצרן – אלא אם נקבע במפורש אחרת.
    7. מובהרכי ביחס למוצרים שאינם בעלי תעודת אחריות מצד ג‘ כאמור בסעיף ‎9.1 שלעילהחברה תעניק אחריותכדלקמן:
  1. סלונים – אחריות של 12 חודשיםאיש שירות יישלח בתשלום.
  2. מזרנים שעולתם נמוכה מ-1,000 שח– 12 חודשי אחריות ולמעט מזרני מונלייטשעליהם לא תינתן אחריות.
  3. מזנוניםכסאותשולחנותכורסאותשידותמוצרי זכוכית ומוצרי אקססוריז – ללא אחריות.
מבלי לגרוע מכלליות האמור לעילמובהר כי האחריות לא תחול על בדים תפרים ושקעים.
  1. מקום שיפוט
מקום השיפוט לכל סכסוך הקשור בהזמנה שבוצעה מהחברה הוא בבית משפט המוסמך בתל אביבאלא אם כן בחרה החברה במקום שיפוט אחר.

חיפוש מוצרים:

סנן לפי צבע